Ερωτήσεις που αφορούν το Μέρος Γ΄ ΙΙΙ.3


Ερώτηση : 1 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Η πινακίδα ενός έργου μπορεί να σχεδιασθεί χωρίς κανόνες και περιορισμούς


Ερώτηση : 2 (1 βαθμός)

Ελεύθερου Κειμένου
Αναφέρατε και περιγράψτε με συντομία τέσσερα βασικά στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει η συνοπτική παρουσίαση ενός έργου (περίπου 100 λέξεις)


Ερώτηση : 3 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Σε περίπτωση έργου που αφορά δράσεις κατάρτισης οι συμμετέχοντες ενημερώνονται συνήθως μέσω :


Ερώτηση : 4 (0 βαθμοί)

Ταίριασμα
Αντιστοιχείστε τις παρακάτω έννοιες

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. διάδοση
A. οι επιδράσεις των έργων μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στον πληθυσμό, στη δημόσια διοίκηση, στην επιχειρηματικότητα κ.λ.π.
2. αξιοποίηση
B. η ενέργεια που γίνεται προκειμένου να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό οι δραστηριότητες και τα επιτεύγματα ενός έργου
3. αντίκτυπος
C. η εκμετάλλευση ενός έργου, με σκοπό την κάλυψη μιας ανάγκης ή την επίλυση ενός προβλήματος

Ερώτηση : 5 (1 βαθμός)

Ελεύθερου Κειμένου
Ποιά ανάγκη ικανοποιεί το σχέδιο επικοινωνίας στη μελέτη περίπτωσης (έως 200 λέξεις περίπου)


Ερώτηση : 6 (1 βαθμός)

Ελεύθερου Κειμένου
Ο τρόπος μετάδοσης των επικοινωνιακών μηνυμάτων τι λαμβάνει υπόψη και γιατί ; (κείμενο περίπου 200 λέξεων)


Ερώτηση : 7 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Είναι σημαντικό η δράση της επικοινωνίας να παρακολουθείται με τη χρήση δεικτών


Ερώτηση : 8 (0 βαθμοί)

Ταίριασμα
Για μία επικοινωνιακή ενέργεια αντιστοιχείστε τους παρακάτω δείκτες

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Δείκτες εκροών
A. Αύξηση των ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
2. Δείκτες αποτελεσμάτων
B. Επιρροές σε μέτρα πολιτικής σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο
3. Επιπτώσεις
C. Αριθμός ενημερωτικών εκδηλώσεων, αριθμός δημοσιεύσεων στο διαδίκτυο

Ερώτηση : 9 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις)
Ποιά είναι η κύρια βασική προϋπόθεση για επιτυχία στη δημοσιότητα


Ερώτηση : 10 (1 βαθμός)

Ελεύθερου Κειμένου
Από το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Εξωτερικών, επιλέξτε ένα έργο και αναπτύξτε τις απόψεις σας για ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό σχέδιο (200 περίπου λέξεις)