Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

Μαθήματα

Όνομα Μαθήματος (κωδικός)Εκπαιδευτής Τύπος
H πολιτιστική διπλωματία σε διμερές και πολυμερές επίπεδο: Η περίπτωση των σχέσεων Ελλάδας - Κίνας (2010 - 2020) (KST_TELIKES_PD107)Κλειστό μάθημα
Ελλάδα 2021: Επικοινωνιακή πολιτική, καλές και κακές πρακτικές. [Γεωργία - Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D] (KST_TELIKES_PD109)Κλειστό μάθημα
Ελληνική πολιτιστική και πολιτισμική κληρονομιά και εθνικές διαχειριστικές πρακτικές με οικουμενική προοπτική: Η περίπτωση της εφαρμογής της Σύμβασης για την Προστασία της Παγκόσμιας Φυσικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς (UNESCO 1972) (KST_TELIKES_PD108)Κλειστό μάθημα
Ένα μουσειακό εγχείρημα για την Γ΄ Ελληνική Δημοκρατία: Από την υποκειμενική διάσταση της μνήμης στη συμμετοχική οικοδόμηση ενός κοινού παρελθόντος (KST_TELIKES_PD102)Κλειστό μάθημα
Η αντιμετώπιση της παράνομης διακίνησης πολιτιστικών αγαθών στο Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές Δίκαιο, καθώς και στην ελληνική διοικητική πρακτική (KST_TELIKES_PD110)Νικολέντζος ΚωνσταντίνοςΚλειστό μάθημα
Η στήριξη της καλλιτεχνικής δημιουργίας μέσα από τις επιχορηγήσεις του Μητρώου Πολιτιστικών Φορέων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. Οι πρώτες εφαρμογές και η προοπτική για το μέλλον (KST_TELIKES_PD105)Κλειστό μάθημα
Η σχέση εποπτείας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού με τους μεγάλους καλλιτεχνικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του/της (εναλλακτικά, ένα) ΕΛΣ, ΕΘ, ΚΘΒΕ, ΟΜΜΘ, ΕΠΜΑΣ (KST_TELIKES_PD106)Κλειστό μάθημα
Κοινωνικές/οικονομικές επιδράσεις της πολιτιστικής επένδυσης/δωρεάς/χορηγίας: Μια κριτική επισκόπηση (KST_TELIKES_PD104)Κλειστό μάθημα
Ο Θεσμός της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, η συμβολή της Ελλάδας στην καθιέρωση του θεσμού και οι προετοιμασίες της πόλης της Ελευσίνας για το 2021 (KST_TELIKES_PD112)Κλειστό μάθημα
Οι αρχαιολογικοί χώροι σαν εργαλείο προστασίας της Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Αειφόρου Ανάπτυξης (KST_TELIKES_PD111)Νικολέντζος ΚωνσταντίνοςΚλειστό μάθημα
Πολιτικές εγκατάστασης και συγκέντρωσης πολιτιστικών υποδομών και δραστηριοτήτων σε μία αστική περιοχή. (KST_TELIKES_PD103)Κλειστό μάθημα
Τα mega events ως παράγοντες πολιτιστικής αναζωογόνησης: Συσχετίζοντας την Ντοκουμέντα του Κάσελ και την Μπιενάλε της Βενετίας (KST_TELIKES_PD101)Κλειστό μάθημα