27-ΔΥΥ-Β-14: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου
Η επικοινωνία ως φαινόμενο συναντάται συνεχώς στην καθημερινότητα των εργαζομένων σε οποιαδήποτε εργασιακό χώρο, μεταξύ αυτών και στο χώρο της υγείας. Ενυπάρχει στην εξυπηρέτηση των πολιτών, τις σχέσεις των εργαζόμενων, την άσκηση διοίκησης, την προβολή του οργανισμού, τη διαχείριση κρίσεων και όχι μόνο. Το χαρακτηριστικό ωστόσο της επικοινωνίας στις υπηρεσίες υγείας είναι ότι αυτή πραγματοποιείται συχνά υπό το καθεστώς ιδιαίτερων και δύσκολων συνθηκών, όπως πόνου και αβεβαιότητας από την πλευρά του πολίτη ή έντονου εργασιακού στρες από την πλευρά του εργαζόμενου.
Η γνώση της επικοινωνίας μπορεί να υποστηρίξει πολλαπλώς τα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης στην αποτελεσματικότερη εκτέλεση των καθηκόντων τους, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο όχι μόνο στον προσωπικό εργασιακό τους βίο, αλλά και στις σχέσεις πολίτη-Πολιτείας. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνία μπορεί να βοηθήσει τα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης:
- να γίνουν περισσότερο αποδοτικοί στην εργασία τους,
- να βελτιώσουν το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δημοσίου
- να αυξήσουν τη συνεργασία και να μειώσουν τις ενδοϋπηρεσιακές συγκρούσεις
- να διοικήσουν αποτελεσματικότερα τους υφισταμένους τους και να βελτιώσουν τις επιδόσεις του τμήματος στο οποίο προΐστανται,
- να βελτιώσουν το επίπεδο ικανοποίησης των ιδίων από την εργασία τους,
- να αυξήσουν το επίπεδο ικανοποίησης των πολιτών από την προσφερόμενη εξυπηρέτηση του Δημοσίου.
Σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να γνωρίσει και να εξοικειώσει τους εκπαιδευόμενους με την έννοια και τη σημασία της επικοινωνίας, καθώς και με τους τρόπους με τους οποίους αυτή μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά στις υπηρεσίες υγείας, σε επίπεδο (α) σχέσεων με τους πολίτες, (β) σχέσεων με τους συναδέλφους, και (γ) άσκησης διοίκησης.
ΛιγότεραΗ επικοινωνία ως φαινόμενο συναντάται συνεχώς στην καθημερινότητα των εργαζομένων σε οποιαδήποτε εργασιακό χώρο, μεταξύ αυτών και στο χώρο της υγείας. Ενυπάρχει στην εξυπηρέτηση των πολιτών, τις σχέσεις των εργαζόμενων, την άσκηση διοίκησης, την προβολή του οργανισμού, τη διαχείριση κρίσεων και όχι μόνο. Το χαρακτηριστικό ωστόσο της επικοινωνίας στις υπηρεσίες υγείας είναι ότι αυτή πραγματοποιείται συχνά υπό το καθεστώς ιδιαίτερων και δύσκολων συνθηκών, όπως πόνου και αβεβαιότητας από την πλευρά του πολίτη ή έντονου εργασιακού στρες από την πλευρά του εργαζόμενου.
Η γνώση της επικοινωνίας μπορεί να υποστηρίξει πολλαπλώς τα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης στην αποτελεσματι
Η επικοινωνία ως φαινόμενο συναντάται συνεχώς στην καθημερινότητα των εργαζομένων σε οποιαδήποτε εργασιακό χώρο, μεταξύ αυτών και στο χώρο της υγείας. Ενυπάρχει στην εξυπηρέτηση των πολιτών, τις σχέσεις των εργαζόμενων, την άσκηση διοίκησης, την προβολή του οργανισμού, τη διαχείριση κρίσεων και όχι μόνο. Το χαρακτηριστικό ωστόσο της επικοινωνίας στις υπηρεσίες υγείας είναι ότι αυτή πραγματοποιείται συχνά υπό το καθεστώς ιδιαίτερων και δύσκολων συνθηκών, όπως πόνου και αβεβαιότητας από την πλευρά του πολίτη ή έντονου εργασιακού στρες από την πλευρά του εργαζόμενου.
Η γνώση της επικοινωνίας μπορεί να υποστηρίξει πολλαπλώς τα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης στην αποτελεσματι
Σχολή - Τμήμα: KZ' Σειρά » KZ_B ΕΙΔΙΚΗ ΦΑΣΗ » KZ_B ΕΙΔΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -